04 września, 2015

Mangle i zabawa w "szukaj mnie"

Hey !
A więc jest Piontek... I... Mam małego doła .-. Nie ważne dlaczego czy przez kogo...
Postanowiłam "pokazać się". Ale NIC za darmo ! No ale to za chwile :)
Nowa notka wszystko odwróci do góry nogami i to... Sen... Dowiecie się w swoim czasie czyli jak wyjdzie notka :)
Ale wracając do pokazania się... Każdy pewnie ma Facebooka ? Jeśli tak to jest na FB kilka gróp FNAF'a, na kilku jestem ja. Wstawie takie zdjęcie mojego rysunku Mangle (zobacz zdjęcie) i napis "#FNAFmojehobby" - potym mnie rozpoznacie :) A by mnie zobaczyć wystarczy obejrzeć profilowe xD Łatwe ? Proste ;)
Ten kto mnie znajdzie pierwszy ten dostanie rysunek Mangle z dedykacją :)
A więc do dzieła :3
Mangle (na tel)

8 komentarzy:

  1. Nie mam Facebooka ;-;
    ~ Vincioch który nie ma pojęcia jaki post napisać ponieważ czeka do DLC

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny rysunek ^^ Fajny efekt kredkami zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam twarzowej książki, czy jak to się nazywa... A, no tak - Fejs zbok. FEJS ZBOKI WAS ŚLEDZĄ, FEJS ZBOKI WAS ZJEDZĄ ^^
    Pozdrawiam użytkowników Fejs zboka x3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 53 year-old Speech Pathologist Janaye Mapston, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like "Outlaw Josey Wales, The" and Basketball. Took a trip to Lagoons of New Caledonia: Reef Diversity and Associated Ecosystems and drives a Bugatti Royale Berline de Voyager. odwiedz nasza strone internetowa

    OdpowiedzUsuń