06 września, 2015

20,000 YAY + mały burdel XD

YAY już 20,000 to jest coś OuO

Z tej okazji mam pare rysunków i moje miejsce pracy XD ( UWAGA BURDEL )

więc tak ... Zacznijmy od tego burdelu XD



BARANEK SHAUN ! XD



A tutaj zapomniany przeze mnie rysunek XD z przed kilku lat


Master YI ( niewierze że kiedyś lubiłem lola ;-; )


KUCYK PONY ! REJNBOŁ DASZ <333333


I dzisiaj jeszcze nabazgrałem 2 rysuneczki Oto i one



Gray z Fairy Tail


Ponownie Gray XD ale ten jakoś bardziej mi sie podoba XD


To chyba tyle ;-; niewiem co jeszcze napisać bo jutro o 5 rano do szkoły musze jechać więc ide spac xD PAPATKI i Pozdrawiam


~Foxy

9 komentarzy:

  1. Najpienkniejszy jest Baranek Szaun ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje siostro OuO

      ~Foxy

      Usuń
    2. Ty maniaku lola ;-;
      zgaduje że rysunek robiony w Paint Tool'u.... ja się naucze rysować i będę śmigać z kucykami i moimi OC'kami OuO

      Usuń
    3. Przecież to ty grasz codziennie w lola ;-; a nie ja ;-; a rysować umiesz i tak w paint toolu

      Usuń
    4. A ja to co i kto? Przyjmijcie mie do rodzinki xd

      Usuń
    5. OJOJ Kat bedzie ciężko XD już mamy rodzeństwo 2 bliźniaków i Szad XD ale zobaczymy zapytam sie reszty IuI

      ~Foxy

      Usuń
  3. Foksełku już Ci wysłałem fragment prologa. Jak chcesz to czytaj :).

    OdpowiedzUsuń