28 września, 2015

HALO !? Żyjeta Ludzieta ?

tak jak powyżej <.< nie wiem wy wy po umieraliscie czy cu ? cisza jest od dobrych 7 dni <.<
Przy okazji, T.Bonnie Dasz to co pisaliśmy czy nie ? czekam z nie cierpliwoscią na część dalszą.
Piszę nowe opowiadanie więc dam wam tylko mini wstęp OuO oto i on :


Jest rok 2030
Technologia jest na poziomie automatycznych wszędobylskich robotów.
Roboty zastąpiły wszystko, Policję, Lekarzy, Obsługę itd.
Budowany jest Epsilon, Mini planeta w kosmosie, Budowla tylko i wyłącznie dla najbogatszych ludzi z ziemi, będąca jednocześnie miejscem wszystkich rządów. Roboty budują prawię wszystko. Wszyscy są zadowoleni... Jak na razie... 


25 lat później

Epsilon od 5 lat jest ukończony. Najbogatsi Ludzie przeprowadzili się na niego. Dla dostatku materialnego. Mini planeta jest prowadzona zdalnie przez komputer. Na ziemi panuje chaos związany z Epsilon'em, Każdy chce się na niego dostać, w między czasie została wynaleziona technologia pozwalająca rekonstruować ludzkie ciało zarejestrowane jako obywatel Epsilon'u,
innymi słowy można było leczyć niegdyś choroby nieuleczalne jak i przywracać do życia ludzi z nie uszkodzonym mózgiem, albowiem w nim są zapisane informację jak ciało rekonstruowane ma wyglądać. Ludzie mają wbudowane chipy do głów tak aby szybko i sprawnie można było wyciągnąć informację kim dana osoba jest lub aby wykonać szybką egzekucję poprzez całkowite wyłączenie mózgu.
Na ziemi z powodu Epsilon'a powstał ruch oporu sprzeciwiający się jego rządom.
Powstają nielegalne transporty jak i Obywatelstwa na Epsilon.
Coraz więcej ludzi ginie poprzez napromieniowanie i przez władzę 

Jest to opowieść z zapisków pamięci z mojego mózgu. Musiałem się dostać na Epsilon... - Max


Pisze to przed napisaniem dalszej części XD  mam nadzieje że Ożyjeta Ludzieta <.<
 bo strasznie cicho tu ostatnio

3 komentarze:

  1. Ja żyje! XD No.. Tylko nie ma o czym pisać ;-;
    - Vincenta P.S. Wszystkiego naj z okazji Dnia Chłopaka! (który jest jutro ale jej! XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem chlopakiem <.< JESTEM MĘNZDŻYZNA XDDD tug nudzę się xD btw dzięki i żyjta <.< i jeszcze jedno czy może być takie opowiadano ? mam na kartce rozpisany już Ep. I i Ep. II
      :D
      ~Foxełe uradowany ze jeszcze żyjo ludzie

      Usuń
    2. Opowiadanko (y) zajebiaszcze xD Sama mam bloga i BĘDĘ pisała opowiadania ;-;
      ~ Ja (anonimołowa Vincenta)

      Usuń