29 września, 2015

Żyjełę

Przepraszam, że nie dawałem opowiadania. Obowiązki mnie pochłonęły ;__:
Już dajęłę:
Oczami TB:
Obudziłem się na scenie. Ehhh... Jak zwykle 12 AM. Jak zawsze pierwszy... CHWILA! 
Gdzie jest T.Chica i T.Freddy?! Zacząłem panicznie szukać ich oczami po całej sali.
BB też nie ma. Chciałem zapytać Marionetkę, ale jak się ją budzi, jest strasznie wredna.
Zajrzałem do sali zabaw. Mangle też gdzie uciekła! W pewnej chwili usłyszałem krzyk
T.Chica'i.
- Toy Bonnie! Pomocy!!!
Nie wahałem się od razu chwyciłem gitarę. To pewnie Golden Freddy i te starocie
znowu co zrobiły. T.Chica była w łazience(To raczej normalne X)), a mój poprzednik
walił w drzwi łazienki.
-Ty beztwarzowy durniu! - krzyknałem i przywaliłem mu w jego brzuch, następnie przygniatając
go do ziemi.

Potem próbowałem mu wyrwać ucho(Dla królika
to ogromny ból. Nagle ktos wyrwał mi gitarę i oberwałem

nią mocno w twarz.
Ostatnie co pamiętam to głos GF:
-Zabierz ta dziewczynkę do bazy!
By: TB.


Oczami Fokseła The Fokseła:

Zaraz - Odpowiedziałem - Najpierw zwiąże tego szczeniaka żeby już nam nie przeszkadzał...
Po związaniu T.Bonniego pomogłem wstać i pozbierać sie do kupy mojemu staremu przyjacielowi Bonniemu.
Złapałem za klamkę od kabiny toaletowej i z impetem wyrwałem zamek, złapałem płaczącą T.Chicke i poszliśmy we troje w srone bazy. 
Dzięki - Powiedział Bonnie - Gdyby nie ty nie miałbym już ucha. -westchnął
Nie dziękuj... Coś czuję że ten dzieciak jeszcze na przeszkodzi... - Odpowiedziałem.
W pewnej chwili GF Krzyknął - W NICZYM NIE PRZESZKODZI !
Razem z Bonniem byliśmy w szoku... nigdy jeszcze nie krzyczał z takiego powodu
Chyba bardzo mu zależy... - Szapnałem do Bonniego
Nic mi nie odpowiedział, Czułem że z powodu siły jestem tylko narzędziem w ich rękach i nie mówią mi wszystkiego.
Doszliśmy do drzwi bazy w progu stała Chica z Freddym, Ewidentnie na nas czekali.
Zabrali T.Chicke i kazali mi czekać przed drzwiami, Usiadłem więc i czekałem na jakieś wydarzenie.
By: Foxy The Fox

Przepraszam ;____:
A opowiadanie nie ma nazwy... CHWILA! Jednak ma. Nazywa się Opowiadanie xD

~TB
 Gratisowo obrazek na przeprosiny:
 Przygarnij uchodźcę z Syrii
Większego nie było xD

5 komentarzy:

  1. nie szkodzi tylko mogleś dać jakieś info XD myślałem że cie kto zgwaucił ... *wcale nie ma na myśli siebie* więrzego obrazka faktycznie sie niedało XD
    ~Foxy

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze.. jak ch*j widać ten obrazek XD
    ~ Vincent ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. To przygarniecie uchodźcę? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale on nie z Syrii! Ja to wiem! XD
      On z Ameryki BITCH.
      (TB kłamczuch ;-; xD)
      ~ Ja (anonim)

      Usuń
    2. Ale on nie z Syrii! Ja to wiem! XD
      On z Ameryki BITCH.
      (TB kłamczuch ;-; xD)
      ~ Ja (anonim)

      Usuń