11 września, 2015

Następny Endoszkielet dostal WYTRZESZCZU O_O Edit.POJAWIŁ SIE GF XD

Oto endoszkielety XD

Oryginał

Pierwszy zmieniony endoszkielet


Oraz.. Dwa dziwne endoszkielety XD




EDIT: ponownie dzięki mojej siostrze (szadbon) dowiedziałem sie o nowym dodanym CZYMŚ w teaserze xD oto i to:

PACZAĆ ZARAZ ZA TOY BONIE'm po lewej stronie !


Czyżby scoot coś knuł ? a kiedy on czegoś nie knuje ;-; w takim razie to wszystko post zrealizowany dzięki SZADOŁOWI z FCCK ( dzięki siostra ^^ ) za informacje na temat najnowszej wersji teasera
to chyba wszystko OuO Pozdrawiam foxełę

~Foxy

8 komentarzy:

  1. Pragnę też zauważyć, że napis zanika ! O.O będzie FNAF 5 *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki napis ? żaden nie znika chyba że jestem taki ślepy że nie zauważyłem XD

      ~Foxy

      Usuń
    2. Ja też chyba ślepa być xDD
      ~ Vincioch

      Usuń
    3. Na każdym kolejnym obrazku napis ''Thank you!'' blednieje. Oto chodzi ^^

      Usuń
  2. KOPJUJESZ OD PIŁDIPAJA XDDDDDDDDD (dont ask plz)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest FredBear, a ten drugi endoskeleton należy do niego. Tylko ten 1... Pewnie jest Spring Bonniego. Five Nights at FredBear's Confirmed

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tucim XD ty i te twoje teorie XDDDD rozwalajo mi musk XD nic z nich nie kumam ;-;

      ~Foxy

      Usuń