31 października, 2015

Post bez sensu ( ͡° ͜ʖ ͡ °)

Tak jak w tytule xD.
Jest weekend i mam trochę czasu (NIEPRAWDA TONĘ W NAUCE!)
Fokseł poproś Potterhead'a, żeby mnie przyjął na bloga. Mam tyle do powiedzenia. nieprawda
No i pytanka do wszystkich:
1. Kto lubi grę na ukulele? ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
2.  Kto obchodzi Święto Zmarłych za miast Halloween? poduszę te dzieci
3. Kto chodź raz słuchał Peg plus cat? Siostra mnie uzależniła! pomocy! 
4. Pizza? ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
5. Wierzycie w Świętego Mikołaja?
6. Co chcecie dostać na święta?
7. Harcerstwo rządzi?
8. Więcej Pizzy? ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
9. DO FOKSEŁA! Planujesz zmianę bloga?
10. Placki czy naleśniki?
11. Chica czy T. Chica?
12. Freddy czy Bonnie?


Dziękuję za zmarnowanie cennego czasu ( ͡° ͜ʖ ͡ °)

~T

2 komentarze:

  1. 1. Kto lubi grę na ukulele? ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
    Nikt ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
    2. Kto obchodzi Święto Zmarłych za miast Halloween?
    Nikt ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
    3. Kto chodź raz słuchał Peg plus cat?
    Ehh chyba nie ja xD
    4. Pizza? ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
    Pizza ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
    5. Wierzycie w Świętego Mikołaja?
    ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
    6. Co chcecie dostać na święta?
    ( ͡° ͜ʖ ͡ °) kogoś na własność ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
    7. Harcerstwo rządzi?
    Wole Strzelców
    8. Więcej Pizzy? ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
    Więcej Pizzy( ͡° ͜ʖ ͡ °)
    9. DO FOKSEŁA! Planujesz zmianę bloga?
    Raczej nie a o jaką zmianę chodzi ?
    10. Placki czy naleśniki?
    Naleśniki( ͡° ͜ʖ ͡ °)
    11. Chica czy T. Chica?
    ( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °) T.Chica
    12. Freddy czy Bonnie?
    Bonnie ( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)

    ~Foxy

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Kto lubi grę na ukulele? ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
    Taki Jasiek xP
    2. Kto obchodzi Święto Zmarłych za miast Halloween?
    ja i katolicy ;) To znaczy... ja obchodzę Halloween, "po cichu", ja nie chodzę po domach i nie żądam cukierków. ja się przebieram i straszę siostry i moje kol u mnie nocujo xd
    3. Kto chodź raz słuchał Peg plus cat?
    Ja- nie
    4. Pizza? ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
    Pizza <3
    5. Wierzycie w Świętego Mikołaja?
    NIE :D
    6. Co chcecie dostać na święta?
    Lustrzankę <3 Nikon D5500 <3
    7. Harcerstwo rządzi?
    Gdzie ? Kiedy ? Ja tu rządzę xd Poza tym u nas tego ni ma :/
    8. Więcej Pizzy? ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
    Nuuu *-*
    9. DO FOKSEŁA! Planujesz zmianę bloga?
    Mogę pomóc ^^ ( tego bloga robiłam SAMA http://oczami-blue-merle-collieblog.blogspot.com)
    10. Placki czy naleśniki?
    NALEŚNIKI !
    11. Chica czy T. Chica?
    T. CHICA
    12. Freddy czy Bonnie?
    Bonnie :3
    ~Mangle

    OdpowiedzUsuń