21 października, 2015

Jam wróżbitka Maciejka ! xD

Mam wrażenie, że wiem jaki będzie następny animatronik na stronie Scotta :3
Źródła ściśle tajne xD

Ale będzie to:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
MANGLE ^^
Ciekawe czy rzeczywiście udało mi się zgadnąć xD  i ciekawe jak będzie wyglądała xD
~ Mangle
Ps. Planuje posta o płci Mangle, bo Scott odpowiedział na moje i takiej jednej dziewczyny pytanie dotyczące płci :D Może jak wyjdzie N.Mangle to zmienię "postać" właśnie na nią :3 ale Scott musi NAPRAWDĘ fajnie ją zrobić :) Foxy taki dłuuuuugi post może być ?

5 komentarzy:

  1. Nie. Nie taki długi. Zakazuję XDD
    Ale.. ja chcę żeby był.. EE *zwiecha* animatronik! TADAM!
    ~ Vincentka

    OdpowiedzUsuń
  2. PS może mniejszy obraz? xDD Bo sie na stronie nie mieści ;-;
    ~ Vincentka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By wstawiać posty używałam apki na tel blogera, a tam nie ma takiej opcji :(
      ~Zawiedzona Mangle :C

      Usuń
    2. mangle <.< kropki nie zmieniają długości posta <.< to dalej jest dosyć krótki posteł XD ale może być

      ~Foxy

      Usuń