26 października, 2015

LBA od Jeremiego

Dobry. Odpowiadam an pytania zadane przez Jeremiego (uprzedzam że cała ekipa jest nominowana xDD)
Pytania:
1. Ile masz lat?
2. Miasto czy wieś?
3. Ulubiony animatronik?
4. Co myślisz o swoim blogu?
5. Czytasz mojego bloga? (szczerze! xD)
6. Jak poznałeś/aś FNaFa?
7. Uzależniony od emotek?
8. TAK czy NIE?
9. Majonez czy ketchup?
10. Masz Fejsa?
11. Jak zaczęła się twoja przygoda z Blogowaniem?


1. 10 OuO
2. Miasto - wieś xD
3. Bonieł.
4. To nie mój blog, ale myślę, że jest jedyny w swoim rodzaju *-*
5. No.. Eeeee.. *nast. Pyt.*
6. Mandzio <3
7. Jak sam/sama widzisz xDD
8. NIE (bunrowniczka)
9. Ketchup. Nigdy nie jadłam majonezu xDD
10. No chyba nie..
11. Wysłałam zgłoszenie na rekru.. i tak to się skończyło że teraz tu pisze xD


Ok, teraz pytanka ode mnie.
1. Dżem?
2. Czy kiedykolwiek zdawało Ci się, że jesteś niepotrzebny/niepotrzebna?
3. Co wolisz: Pająki czy komary?
4. Jaka jest twoja ulubiona książka?
5. Jesteś mangozjebem/mangozjebką? XD
6. Jaki jest twój ulubiony przedmiot? ( w szkole )
7. Masz rodzeństwo?


baju ;*
~ Vincentka

2 komentarze:

  1. Buntowniczka* nie potrafie pisać xDD
    ~Vincenta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vinc ale wiesz że każdego posta można edytować ? <.< możesz sobie poprostu wejść w niego i edytować mu daną literke czy cale zdanie czy nawet pół posta jak i również całego xD *mini rozpisanie*

      ~Foxełę

      Usuń