04 października, 2015

Dokumenty, proszę. PROLOG


No a więc to jest to nowe opowiadanie.
Wzorowane na: papersplea.se by: Lucas Pope

Nazywam się *zamazane OuO* i mam *znofu zamazane* lat. Urodziłem się we wsi *zamazane madafaka*
mam żonę, dziecko, teściową i wuja. Pracuję jako rolnik. Niestety mam bardzo mało pieniędzy i ciągle poszukuje nowej pracy. Lecz pewnego dnia przyszła do mnie koperta z ministerstwa pracy. Było tam tak:
Gratulacje,
Zostaliście wylosowani w październikowej loterii zakładowej.
W celu niezwłocznego obsadzenia stanowiska zgłoście się do Ministerstwa Przepływu Ludności przy Punkcie Odprawy Granicznej w Grestin. Wasza rodzina zostanie zakwaterowana razem z wami we Wschodnim Grestin. Spodziewajcie się lokalu kategorii C8.

Niech żyje Arstoczka!

-ŻE CO?!- wrasnąłem.
Zostałem wybrany do obsługiwania punktu granicznego. Ja, jeden na CAŁĄ Arstoczkę.
Razem z rodziną spakowałem się i od razu weszliśmy do samochodu. Po paru godzinach byliśmy w stolicy. Od razu odnaleźliśmy nasze mieszkanie. Było PIĘĆ RAZY WIĘKSZE niż nasz dom rodzinny!
Po zgłoszeniu się do MPL i krótkiej rozmowie dowiedziałem się, że jutro zaczynam pracę.
Pouczyli mnie co i jak. Moje zarobki powiększą się dziesięciokrotnie! Lecz jest to tylko przykrywka tego co miało nastąpić...

~TB

5 komentarzy:

  1. Jutro sprawdze orto (xd) i moge zniszczyć ci tym marzenia <.<
    A teraz dobranoc ;-;
    ~Vinc 04.10.2015 godz. 20:53

    OdpowiedzUsuń
  2. T. Bon <.< chyba za dużo się nagraleś w Papers Please <.< przeszedłem całe OuO ale zapowiada siem fajnie OuO

    OdpowiedzUsuń
  3. No oczywiście! T. Bon to PsychoFan Papers plisów OuO

    OdpowiedzUsuń