16 października, 2015

Dla Redaktorów i oczekiwanie na pytania ._.

Widzę że tylko 3 osoby mi się zgłosiły ... Czyli resztę mam usunąć rozumiem ? ostatnia szansa na Oznajmienie swojej obecności i chęci do redagowania do końca tygodnia Osoby które się nie zgłoszą prócz Venus i Tucima ponieważ czasami piszę z nimi na skype, no dobra często. Osoby które się nie zgłoszą do końca tygodnia zostają bezwarunkowo zwolnione z posady Redaktora.
Powtarzam do końca tygodnia. Osoby które są bezpieczne ponieważ się zgłosiły to :

T.Bonnie
Vincent
Mangle
Venus
Tucim

Reszta jest pod znakiem zapytania czekam do końca tygodnia ( powtarzam się ._.)

Czekam również na te pytania co mieliście mi zadawać ale widzę że zainteresowanie jest równe 1%
tak samo jak i w innych postach zainteresowanie wacha się pomiędzy 0% do 2%
z tego oto powodu FMH zostanie wkrótce zamknięte.

~Foxy

11 komentarzy:

  1. NIE!!! Zgłaszam się!!!! No to może... załóżmy jakiegoś innego bloga o czymś innym!!! (np. o Gimperze xD) Ja nie chcę opuszczać ludzi, których tu poznałem!
    ~Inspektor TB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie.. o cumple! XD No to.. może jakieś Harry Pottery, cuś o wilkach może ? OuO

      Usuń
  2. Może... Stadko wilkuf i homika (mnie) xD
    (Vincent znajć błenty)

    OdpowiedzUsuń
  3. A może by tak nic związanego z jutubem i innymi debilnymi Armiami ? takimi jak JP armia Cumple Hajsownicy ... Na huy to komu ? <.< przecież to dziecinne nawet za bardzo <.< prosz was... Trzeba zrobić coś oryginalnego czego jeszcze niema... A ty T.Bon Czytaj uważnie <.< napisałem że zgłaszać sie nie musisz bo sie zgłosiłeś wcześniej <.<wytężccie sie troche i pomyślcie o czym ORYGINALNYM CZEGO JESZCZE NIEMA blog może powstać... chodź coś mi sie wydaje że ja do niego należeć nie będę jak mówiłem czas macie do jutra od jutra usuwam wszelkie osoby nie zgłoszone...
    i nie obchodzi mnie to że gdzieś były i nie miały jak powiedzieć... To można było zrobić jeszcze przed wyjazdem czy czymś podobnym...

    ~Foxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pomysł! O anime i mandze <.< *takie w huy oridżinal*.

      Usuń
    2. ale zawsze cos <.< a macie jakieś pomysły ? ogólnie Manga i Anime ? czy może jeden rodzaj Anime np o danym Anime Wiki zrobić lub ... ahh niewiem ;__; zobaczymy później jak wyjdzie

      ~Foxy

      Usuń
    3. Jak anime czy co tam (nie oglądam xD) To Wolf's Rain tylko to Anime lubię :3
      ~Mangle

      Usuń
  4. No może ooo... Pejpers plis. OuO

    ~Hajsowniczy inspektor Toy Bonnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh znam te gre od 3 lat <.< a wy dopiero teraz macie na nią faze ? <.< coś tu jest nie tak... gra mająca już 3 lata dopiero teraz staje sie sławna <.< hmmm... ciekawe XD btw niewiem szczerze czy to dobry pomysł ale zawsze coś XD raczej drógiego takiego niema

      ~Foxy

      Usuń
  5. No nie ma xD

    Tak ta gra ma TERAZ popularność <.<

    ~Ja

    OdpowiedzUsuń