18 października, 2015

Jest niedziela...

Mówiłem że usuwam tych którzy się nie zgłoszą i nie redagują więc
"Słowo ciałem się stało"

Było kilka dni na zgłoszenie aktywności więc nie żalić mi się że zostałyście usunięte
Aby zobaczyć powód usunięcia zaznaczcie myszką obok usuniętej osoby a odsłonią się słowa

Usunięte osoby to :

  • Milord :3 - Brak aktywności od samego początku
  • Luke - Brak aktywności przez dobre 2 jak nie 3 miesiące
  • Wikieszka ;3 - Brak aktywności przez prawie 2 miesiące
  • TheGoldenBunnyCorn - Brak aktywności przez równy miesiąc
  • -Foxy ( uu na czarnym tle OuO )

Tttsad

6 komentarzy:

  1. Dobrze.. widzę, że tworzysz czarną listę XD
    ~ Ja Vincent aka Polonistka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wląśnie ... czrna lista XD a w sumie tak sie stało bo ... nie mogłem dać linków do kont a pozapominalem kto kim jest XD więc skopiowałem to stąd ( patrz prawy dolny róg ) no i samo sie dało taki kolor XDD w sumie pasuje

      ~Foxy ( knujący plan *^* ale to tajemnica )

      Usuń
    2. Jaka to tajemnica? OuO (o tajemnicach w towarzystwie się mówi XD)
      ~Vincka

      Usuń
    3. niemoge powiedzieć OuO tajemnica to tajemnica *^* przyko mi ale dowiesz sie w swoim czasie QuQ

      ~Foxełę z tajemnicą

      Usuń
  2. hmm... chyba tajemnica jest już ujawniona dla podpowiedzi wejdź na FCCK i zobazc... za niedługo całkowicie zostanie zmienione. dodam że tematyka będzie troszeczke inna.

    ~Foxy

    OdpowiedzUsuń