11 października, 2015

hmm... Cisza więc ogląszam pytania dla mnie ! OuO

Pytać o wszystko <.< zboczone czy nie macie pytać mi to nie przeszkadza OuO ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z braku aktywnosci ci co się nie odzywali przez co najmniej tydzień Muszą mi się zameldować czas do jutra jeżeli ktoś się nie zamelduje oznacza to że nie redaguje na blogi i zostanie usunięty z powodu zaśmieconej listy autorów <.< po co ma być ktoś kto nawet nie ma zamiaru pisać ? no niezbyt takie teges <.<

Oto osoby które nie były aktywne przez ostatni DŁUUUUUUŻŻŻŻSZY czas <.<

Bonnie
GF
Mangle

Reszty nie pamiętam <.< najlepiej wszyscy się zgłoście to będę wiedziałe kto nie redaguje i poprostu usunę.


Więc tak jak pisałem możecie zadawać pytania zboczone i nie zboczone.

Oraz jeszcze chciałem zapytać czy mam nagrywać moje treningi bo ostatnio Dowódca wyższy odemnie o 4 stopnie się wypier*** na posadzkę bo źle stanął na baczność XDDD
Więc pisajta pytania i czy chcecie te filmy z treningów.
dziękuje za uwagę i dobranoc i pozdrowienia OuO

~Foxy

8 komentarzy:

  1. Reaguję.
    Potem napiszę PP.

    ~Inspektor TB

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedno pytanko... ile ty prowadzisz blogów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiem ci tutaj OuO ogólnie kiedyś było ... eee.. 2 potem robiłem jakieś testowe a teraz aktualnie pracuje nad dwoma nowymi czyli razem mam 3 bo z FCCK odszedłem
      Dzięki za pytanko OuO i pozdrawiam

      ~Foxy

      Usuń
  3. GF już dawno nie redaguje -.- Pisała o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. która z FCCK czy z FMH ? bo że ta z FCCK to wiem bo nie raz na ten temat rozmawialiśmy ale o tej z tąd nic niewiem

      ~Foxy

      Usuń
  4. Ja pisałam, że nie redaguję, ale ten...no. Usunęłam prawie od razu XD

    OdpowiedzUsuń