22 października, 2015

Krótka ale ważna informacja !

Scott zrobił nową stronę !
O Fnaf Word informacje będą teraz tu:
http://fnafworld.com/
A o FNaF'ie (zwykłym) i o innych grach na starej stronie :)
Poza tym dodatek który będzie w halloween, będzie tak jakby 2 grą, ponieważ Scott dostał proźby od fanów i niechciał by ich zawieść, a dodanie ich zmieniło by fabułę gry :) Wiec będzie albo odzielna gra, albo wyjdzie "menu" w FNAF4 gdzie można będzie wybrać zwykłą wersje i tą z halloween :)
~Mangle

4 komentarze:

  1. troche to taka spóźniona ta twoja informacja XD ta strona istnieje juz od dobrego tygodnia jak nie dwóch xD ale spoczko fajnie że coś wymociłaś dziękuje :>
    ~Foxełę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wypociłaś? XDD
      ~Vincentka

      Usuń
    2. Ja na przykład wiedziałam o nowej stronie, ale nie mogłam jej znaleźć więc dla tych co mieli podobny problem do mnie dałam linka xD
      Wypociłam się kur*a oj wypiciłam... Kilka zdań xD
      ~Mangle

      Usuń
    3. XDD ale ważne że są i z dobrymi intencjami xD zaniedługo przebiore sie za jechowego i bede straszyć ludzi pukając im do drzwi kluczem XD a wy ? jakie macie pomysły ?

      ~Foxełę

      Usuń