01 listopada, 2015

LBA- Odp Mangle ;)

1. Ile masz lat? 
14 - stara jestem
2. Miasto czy wieś? 
WIEŚ NAJLEPSZA ! :3
3. Ulubiony animatronik?
Lubię wszystkie, ale najbardziej lisiastą <3
4. Co myślisz o swoim blogu?
O którym ? Jeśli mówisz o tym to to nie jest mój blog xP I jedyne co mi tu nie pasuje to wygląd xP (Foxy będzie zły...)  mogę zrobić fajny szablon <3
Jednak jeśli chodzi Ci o tego bloga - >TU KLIKAJ- Oczami Blue Merle< to uważam, że to fajny blog <3
5. Czytasz mojego bloga? (szczerze! xD)
Kobieto ! Dopiero Linka dostałam xd Ale będę czytać ;)
6. Jak poznałeś/aś FNaFa?
Em... Moja koleżanka "kazała mi w to grać" kiedyś mówiąc że to nie horror xd Zesrałam się ze strachu :P Ale polubiłam tą grę xd
7. Uzależniony od emotek?
Chyba nie ^^ :3 :)
8. TAK czy NIE?
TAAAAAK <3
9. Majonez czy ketchup?
Ketchup <3 ale nie pudliszki, tylko tortekst czy jak tam xd
10. Masz Fejsa?
Nuuu ;)
11. Jak zaczęła się twoja przygoda z Blogowaniem? 
Od "watach" ;)

Moje pytania do wszystkich co to czytają :P

1. Jak się nazywasz ?
2. Kogo byś zabił ?
3. Daj linki do wszystkich twoich blogów.
4. Lubisz kotki ?  ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
5. A pieski ?
6. Masz jakieś zwierzę ?
7. Gdybyś mógł/mogła zmienić się w postać ze FNaF'a to kim byś był/była?
8. Pacz ! Naleśnik !
9. Znasz taką grę jak WolfQuest ?
10. Ulubiona piosenka związana z FNaF'em ?


~Mangle, Miracle, Julia

1 komentarz:

  1. Jutro spróbuję odpowiedzieć.. Bo.. Eee. W tym momencie jest 22.32
    ~Pozderki. Vincentka

    OdpowiedzUsuń