15 listopada, 2015

LBA od Kate odpowiedzi Foxa

Szybko od razu lecim z pytaniami

1. Co chcesz dostać na Mikołaja??? Lub Boże Narodzenie???
http://gunfire.pl/product-pol-1152208274-Replika-karabinu-snajperskiego-CM702A.html <-- Zdecydowanie to ale raczej sam se kupie xD

2. Prawdziwe imię ヽ(*≧ω≦)ノ
Dawid

3. W jakiej miejscowości mieszkasz? (może się spotkamy??? xD)
Wrocław

4. Jaki dziś dzień???
Niedziela XD

5. Prztrafiło ci sie coś dzisiaj??? (PS: Dzisiaj = piątek 13 XD)
No OuO dostałem zezwolenie na przysięgę w OSW JS 3056

6. Lubisz mnie? (◕.◕ )
Jak mógłbym nie OuO

7. Czy te zajebiste pytanka miały sens???
Ocalily mi życie :D
8. Ulubione hobby???
Strzelectwo Sportowe z Kbks

9. Rozwiążesz ten szyfr?OJEJQN YT WTEBNFEFQJX YT OJXYJX RFLNPNJR
maderbola niechce mi sie XD sam szyfrowałem więc potrafię takie cudeńka robić

10. Twoja najczęściej używana emotikonka???
( ͡° ͜ʖ ͡°)

11. Pedofilia??? ( ͠° ͟ʖ ͡°)
Z Kąd wiesz ?! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Więc zgwauce was już za kilka dni ( ͡° ͜ʖ ͡°) szykujcie się ( ͡° ͜ʖ ͡°) smyram ( ͡° ͜ʖ ͡°) i takie tam ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)


~Foxęłęłęłęłęłęęłęłęłęłęłęłęłęłęłęłęłęłęłęłęłę ( ͡° ͜ʖ ͡°) *le smyracz*

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nieprawda bo ja byłem pierwszy ( ͡° ͜ʖ ͡°) bo pisałem postełą i byłem pierfszy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      ~Foxełęłęłęęłęłęłęłęłęł

      Usuń
    2. Boje sie cb... >.>
      ~Ola z przedszkola D: To znaczy vincentęłę

      Usuń
  2. Foxy, ja jestem światowym smyraczem!
    ~Chuck Norris *idę cię zabić Foxy*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodź ( ͡° u ͡°) czekam więc na ciebie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      ~Foxełęłęłę

      Usuń
    2. Na razie mam zwalony tydzień . A i tak skończysz z kopniakiem z półobrotu.
      ~Chuck Norris *moja mangle*

      Usuń
  3. Czuję się zgwaucony :(.
    ~TB ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego prawie wszyscy lubią tą samą emotkę? XD ja wolę osobiście inną XD aha... tylko mnie dotknij, a na twojej głowie zamiast korony będzie patelnia >:D
    ~Wiki ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam Korony na głowie ( ͡° ͜ʖ ͡°) patelni też niechcę mieć ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale posmyram ( ͡° ͜ʖ ͡°) *smyr smyr*

      Usuń
    2. A zobaczysz, że będzie patelnia XD patelnia najlepsza broń XD

      Usuń
  5. LBA dla całej ekipy XDD
    http://boliczyszsietylkoty.blogspot.com/2015/11/lba-od-olciax.html#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie *nie* nie!
      Wakcie się wszyscy idę się uczyć xD
      ~Vincentęłe bob budowniczy

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie strasz <.< bo zjem <.< i przesmyram od środka ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

      ~Foxy

      Usuń
  7. Dawać następnego posteła ~ ktuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daj temat. Ciekawe skund go weźmiesz (:
      ~Anonim Vinc

      Usuń