02 listopada, 2015

Odpowiedzi Foxa od Mangle QuQ

Nie mam humoru więc odpowiedzi... będą jakie będą

1. Jak się nazywasz ?
Dawid a czemu pytosz ? <.< ( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)

2. Kogo byś zabił ?
Zdecydowanie siebie

3. Daj linki do wszystkich twoich blogów.

EEE... naprawde musze ? QnQ (daje te moje i te do których należę ale nie są moje)

obozkwitnacejjabloni.blogspot.com (Należę)
http://fnafcoscokocham.blogspot.com/ (Należę)
http://apeturesience.blogspot.com/ (Niedokończony projekt)
fnafmojehobby.blogspot.com (Aktualnie na nim jesteś XD)
delaopko.blogspot.com (Zapomniany przez świat blog z moimi opowiadaniami)
http://gametown12.blogspot.com/ (również opuszczony projekt bloga o grach)

4. Lubisz kotki ?  ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
Lubię ( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)

5. A pieski ?
Lubię  ( ͡° ͜ʖ ͡ °) ( ͡° ͜ʖ ͡ °) ( ͡° ͜ʖ ͡ °) ale bardziej kotki  ( ͡° ͜ʖ ͡ °)

6. Masz jakieś zwierzę ?
Mam OuO 3 świnki morskie (rodzinka) psa, rybki, chomika

7. Gdybyś mógł/mogła zmienić się w postać ze FNaF'a to kim byś był/była?
Nie musze sie zmieniac ja juz jestem Foxem ( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)

8. Pacz ! Naleśnik !
DZIE ! *pacza*

9. Znasz taką grę jak WolfQuest ?
Nu QuQ dziecinstwo sie przypomina QuQ

10. Ulubiona piosenka związana z FNaF'em ?
I am the Purple Guy ( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)


4 komentarze:

  1. Co do 10 pytania.. Jesteś mną?! OuO *niespodziewałam/em się*
    ~ PG (Vincent)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tug ( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡ °)

      ~Foxy

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. CHOMIKI QuQ Tuptuś ma na imię QuQ
      nie waż sie go jeść <.<

      ~Foxy

      Usuń