02 listopada, 2015

LBA OD Mangle & Toy Bonnie

Dobry agejn! (da fuq co ja pisze)
 Mam dużą porcję pytań do mnie XDD.
So.. let's go! XD

Toy Bonnie:
1. Kto lubi grę na ukulele? ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
Nikt ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
2.  Kto obchodzi Święto Zmarłych zamiast Halloween? poduszę te dzieci
Ja obchodzę Helołin zgodnie z tradycją. OuO
3. Kto chodź raz słuchał Peg plus cat? Siostra mnie uzależniła! pomocy! Ym.. da fuq?!
4. Pizza? ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
Pizza ( ͡o ͜ʖ ͡o)
5. Wierzycie w Świętego Mikołaja?
Akurat piszę do niego list...
6. Co chcecie dostać na święta?
Słuchawki z mikrofonem Natec Genesis HX66
7. Harcerstwo rządzi?
Strzelectwo, ziomuś.
8. Więcej Pizzy? ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
Już za dużo *brzuch ją boli*.
9. DO FOKSEŁA! Planujesz zmianę bloga?
OMIJAM PYTANGO xDD
10. Placki czy naleśniki?
Placki z jabłkiem mojej cioci <3
11. Chica czy T. Chica?Wolę T. Chice, bo dzisiaj śniło mi się, że Chica mnie prześladuje i zamykałam się w pokoju żeby nie weszła... o.O
12. Freddy czy Bonnie?
Bonnie! (ale nie ty xD)


---------------------------------------------------------------
Mangle:
1. Jak się nazywasz ?
Ola, a co... ?  ( ͡° ͜ʖ ͡ °)
2. Kogo byś zabił ?
Moją koleżankę z klasy *I KILL YOU!*
3. Daj linki do wszystkich twoich blogów.
http://wszystko-i-zaledwie-nic.blogspot.com/
4. Lubisz kotki ?  ( ͡° ͜ʖ ͡ °)Są zajebiste. *kotomaniaczka*
5. A pieski ?Są chujowe. *wypierdalać z tego świata*
6. Masz jakieś zwierzę ?Nie, ale zamierzam mieć Jeża pigmejskiego OuO
7. Gdybyś mógł/mogła zmienić się w postać ze FNaF'a to kim byś był/była?Marionetką, bo jest straszna a ja lubię straszyć.
8. Pacz ! Naleśnik !Nie.
9. Znasz taką grę jak WolfQuest ?
*wpisuje w internet* Taka gra o wilkach, tak? xDD












10. Ulubiona piosenka związana z FNaF'em ?
"It's been so long" - The Living Tombstone *czy jak to tam się pisze*


To wszystko. Idę się uczyć.
Narka ;*

~Vincentełę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz