28 lipca, 2016

Popgoes Pizza! #3

Cześć! Kontynuujmy przedstawianie postaci jeszcze kilka części wytrzymajcieee. W tym odcinku opiszę Gem Stone oraz BLACKRABBITa. Są to postacie bardziej tajemnicze. Zacznijmy od Gem Stone.

Kolejny duży Gem Stone jest prawdopodobnie zapasowym kostiumem. Niestety, ten mit (xd) obala fakt, że jest przeźroczysty. Stone'a wykonano z kryształu. W łapencjach trzyma tabliczkę (nie zła) z napisem: "ZNAJDŹ PRAWDĘ GNOJU". Niestety, nie jestem oblatany za bardzo w temacie Przepraszam, Stone więc nie wiem co to oznacza. Prawdopodobnie dowiemy się tego w Popgoes: The Silent Night. Co ciekawe: Pokazywałem siostrze (lvl 5) Popgoblalablbalbllablblballbalaablballba. Do rzeczy. Gdy weszliśmy do pokoju z uwięzionym BB. Na 2 sekundy w PRAWYM DOLNYM rogu pokoju pojawił się leżący Gem Stone. (Patrz ten sam kierunek, ale na obrazku powyżej) To był taki lekki Mind Fuck, bo akurat byłem Stone'm. Przejdźmy do obrazka powyżej (xd). Za wroną widzimy napis: "JEDEN STONE DWA PTAKI BEZ SKOJARZEŃ BO ZABIJE". Nie wiem, co może to oznaczać. Prawdopodobnie Gem Stone jest tylko halucynacją. Ale nie jestem tego taki pewien. Stone też się porusza. I to też jest halucynacja. Gem Stone pojawia się tak rzadko, że to po prostu nie może być halucynacja. Póki co, nie mam odnośnie niego odważniejszych teorii.
Fakty:
-Jest przeźroczysty.
-Ma magiczną tabliczkę dobra.
-Jest prawdopodobnie odpowiednikiem Golden Freddy'ego.
-Musisz znaleźć prawdę, bo cie zje ~joke~
Jak się przed nim uchronić?
Nie da się, bo on cię nie zabija. Gdy pojawi się na kamerze, po prostu ją przełącz.
Znalezione obrazy dla zapytania blackrabbitTaki sytuejszyn.
A tak na serio:

Jeszcze jeden duży! Oto wytwór drukarek. Drukarki: Bunt maszyn BLACKRABBIT. Jak widać, jego części są ze sobą połączone glitchami. Jego ciało PRZYPOMINA kostium Toy Bonnie'ego. PRZYPOMINA, bo ma inne jedynki. BR powstaje, gdy Popek przyniesie na stół wszystkie 6 części Smacznego Pop. Następnie nasz ukochany króliczek nas zje ze smakiem. Niestety, jestem głupi i nie umiem się domyślić, czemu MOJA PODRÓBA jest do mnie podobny.
Fakty:
-Jego kończyny są połączone przez Glitche.
-Szczególnie rzucają się w oczy jego zęby i oczy.
-Jego ciało składa się z sześciu części.
-Kostium jest podobny do Toy Bonnie'ego.
Jak się przed nim uchronić?
Po prostu nie dopuść, by Popgoes nie wydrukował wszystkich części!


BARDZO ZAJEBIŚCIE WAŻNE INFO OD FOXA ! Nie chce nigdzie na blogu widzeć Gargamela z rozpuszczalnikiem czy tekstów typu Zabij się.. Czy to takie śmieszne ? Każdy taki gif czy komentarz będzie usuwany natychmiastowo a osoba dająca tego oto gifa czy tez komentarz Zostania natychmiastowo banowana ^u^ Tyle z mojej strony ~ Foxeu
xDDDDDD
BARDZO KURWA WAŻNY INFORMEJSZON DO FOXEUA: Mangle prosiła, abyś dał jej adma na blogu, bo chciałaby nieco zmienić styl graficzny.
Jeszcze jedne info. Od tej pory będę zajmował się FanGame'ami. Co ma być po Popgołsie? (Najbardziej nasuwają mi się: The Joy of Creation: Reborn lub Five Nights at Candy's)
Pozdro.
~Toy Bonnie

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nom xD.
      Gargamel pijący rozpuszczalnik zawsze spoko.
      ~Toy Gargamel *gul gul gul*

      Usuń
  2. Na mnie miałeś taką samą reakcję? :<
    /PG
    PS. (powinno być przekreślone ale jestem na tel) #JakToWszyscyPiszoZabijSie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja tu trafilam?!
    Yyy z tego co slyszalam od TB, bede slawna!!!1!1!
    Chyba nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic takiego nie pisałem. Spodziewajcie się posta o hejtach.
      ~Wkurwiony Toy Bonnie

      Usuń
    2. I ja w nim bede łał
      Ale fejm

      Usuń
    3. Po za tym i tak nikt mnie tu nie zna, tylko ty i foxeu

      Usuń
  4. Boni mam prośę.. Usuń tego pierdolonego Zjeba ... ( chodzi o gif) Jeżeli jeszcze gdzieś go zobacze w jakiejkolwiek formie polecą bany.
    Co do Admina na blogu.. najpierw musiałbym obejżeć Ten Stylk Graficzny niechciałbym dostać jakiej nieprzyjemnej niespodzianki pokroju jakiegoś kiczowatego wygladu X_X przepraszam


    ~Foxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro lub pojutrzę usunę bo jestem na tel ;-;.
      ~Bon pijący rozpuszczalnik

      Usuń
  5. Czekam na posta ,,Pokemony, hejty i sens zycia.,,
    Juz nie mg sie doczekac czytania o samej sobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O TOBIE?
      Kto ci tak powiedział? Chcesz posta o sobie to daj Pikachu. PAMIĘTAJ! CP 500! Charizarda też przyjmę.
      ~Bonnie Ketcham

      Usuń
    2. Wszyscy się jarają Pokemon GO a ja mam nokię.
      I jak żyć? :(

      Usuń
    3. #Pray_for_Vincent
      ~TYLKOMYSTIC.

      Usuń
  6. Widze że niezła afera z tymi gifami

    OdpowiedzUsuń