09 lipca, 2016

Dobra, masz te odpowiedzi

Gitara siema!
Z tamtej strony Bon, a to nie są moje odpowiedzi na Q&A od Purple Girl.
Co by tu... Dobra, nie mam nic do gadania. Lecimy! Idioto, króliki nrzie latają
1. Jak masz na imię? ʕ ͠°ᴥ °ʔ
Hmmm... Z tego co pamiętam to... Piotr. Ale ty mów mi Sandał
2. Czy masz jakieś zwierzę? Jeśli tak, to jakie? 
Moje zwierzę to siostra chomik dżungarski. Nazywa się Puki. Bez skojarzeń ;_;
4. Zauważyłeś/aś, że nie ma punktu 3? ;d
Tak, bo czytałem komentarze. Normalnie geniusz zła
5. Smak pasty do zębów czy trawy? B)
Też jadłem te fasolki xD. Tak, smak pasty do zębów znam, bo raczej myję zęby, a smak trawy... Z dzieciństwa ;u;.
6. Jaki masz kolor ścian w pokoju?
Hmm... Żółty i ogromny pomarańczowy prostokąt za szafą. Piękne, czyż nie?
7. Lubisz domki jednorodzinne, bliźniaki czy bloki?
Mieszkam w bloku, aczkolwiek wolę domy jednorodzinne. 
8. Chciałbyś/abyś mieć tyle subów co PewDiePie? 
Nie, bo po co? xD.
9. Zbierasz jakieś figurki (np. dinozaurów, koni <3, zwierząt domowych, smoków)?
Nie. Nie zbieram jakoś nic xD. Nie! Czekaj! Jednak zbieram strój Landsturmisty. Nie wiesz kto to? Wujek Google czeka.
10. Co myślisz o 8 klasowej podstawówce i 4-letnim liceum? 
Bardzo chory pomysł. Wyobraź sobie: idzie pierwszoklasista i ósmo/ośmioklasista. Ten pierwszy umrze ze strachu. Wolę, żeby było tak, jak jest teraz. Lepszy program nauczania, bo z aktualnym to mogę spać na lekcji. :P
11. Wiesz dlaczego akurat 11 pytań? (skojarz sobie D:)
Intensywne przemyślenia Moim zdaniem są dwie opcje. Najbardziej prawdopodobna: Masz 11 latuw.
Mniej prawdopodobna: Twoja drużyna harcerska ma numer 11. 13 ŁDH i tak rządzi!

Czy już odpowiedziałem na wszystkie? Chyba tak. xD Idę dalej spamić Dailaicie na chacie. Nie, nie będzie reklamy. Więc pozdrawiam i bOi! xD

~Toy Bonnie

7 komentarzy:

  1. 13 ŁDH najlepsza oł, je
    Nie wiesz, nie wiesz ile mięsa jest w pasztecie ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak mam focha za troll na czacie, zraniles mnie ;n;

      Usuń
    2. Noffy tizer na sciotagejs.kom

      ~Psychol

      Usuń
  2. 11 bo Eleven, no ale niech Ci będzie.. ;w; I wiem kto to Landsturmista, aż taka głupia (chyba) nie jestem .-.
    /PG tak bardzo jutro wstawiam teaser od ziemniaka Scotta Kartona

    OdpowiedzUsuń
  3. ale oczojebny biały XD STRACIŁEM OKO ! TOJ BONI ! *rzuca nim o sciane*

    ~Foxy

    OdpowiedzUsuń
  4. Toj Boni, ty citeze!
    Jak tak można... ;c
    ...
    Foksi znowu (po)rzucił Bona o ścianę...
    Biedna ściana ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za troskliwą opiekę medyczną...
      Fokseł... Dobrze ci tak >:).
      ~Jakże zły Toj Bonji

      Usuń