22 lipca, 2016

Nowe Teasery nadchodzą

YASS PIERFSZY ! A na serio jestem tutaj ze względu na nowy teaser który został dodany na scottgames.com Otóż Wygląda on tak... Na środku ma coś na styl pilota, z obrazków śmiałbym wywnioskować iż będzie można nimi zmienić Poziom naświetlenia oraz zarządzać elektrycznością, włączając i wyłączając poszczególne segmenty mapy. Lub włączać i wyłączać światło. Tekst.. Jest on jakby nawiązaniem do baby, jest to główna postać i pewnie będzie wychodzić jako ostatnia lub jako pierwsza. Ale to tylko moje przypuszczenia, Napis na Teserze Znaczy... " Wracaj Na Swoją scenę.. TERAZ. I ta magiczna Kropka na końcu xD Po rozjaśnieniu teasera widać z tyłu jakieś rysunki, oraz źródło światła. Co do rysunków.. Przypominają mi troszeczkę Jakiegoś pokroju Kwiaty, lub Ludziki x_X Dodadkowo wokół nich jest lekko wioczy krąg z... kropek ? Być może będziemy się przemieszczać pomiędzy pomieszczeniami, lub piętrami, i w kazdym pomieszczeniu będzie inny taki guziczek, który bęzie robił co innego, i będzie trzeba wracać do poprzednich pomieszczeń czy pięter.
 To by było na tyle co mam do powiedzenia.


v----Rozjaśniony----v
 v----Oryginał----v


PS. YAY Pierwszy napisałem posta o teaserze ! Tak dawno tego nie było.. Tak dawno mnie nie było XD

~Foxy





12 komentarzy:

  1. TO SO BALETNICE NIE LUDZIKI XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty sama jesteś baletnica sister <.<

      ~Foxeu (brateu of the szadoł)

      Usuń
    2. PRAWDA! TO SO BALETNICE!
      WYPIERPAPIER NA KANAŁ PONGUJA! XDD
      /PG #wszystko_napisane_capsem_ale_hasztagi_nigdy_capsem

      Usuń
    3. TO NIE SĄ BALETNICE! TO MINIREENY!
      BUM!
      ~Toy Bonnie

      Usuń
    4. ALE TO SĄ BALETNICY TYLKO MAJĄ NA IMIĘ MINIREENY! TAK JAK CZŁOWIEKA NIE NAZYWAMY CZŁOWIEKIEM TYLKO PO IMIENIU NP. GENOWEFA.
      /PG

      Usuń
    5. To są Andrzeje i kropka.
      ~Toy Bon.

      Usuń
  2. *rzuca Foksełem o ścianę* Znowu Toy'e rządzą! >:D A tak btw pisz opko i proszę, pomóżcie zdecydować co lepsze? Blake the Badger czy Encore Popgoes the Weasel? Z góry dzięki i pozdrawiam.
    ~Toj Boni, który coraz bardziej lubi Blejka i Popgołsa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *leży obolały na Podłodze, z rozwalonym kręgosłupem*
      Auć, Auć, Auć, Auć, Auć, Auć... Popamiętasz mnie jeszcze.. ja ci tu pomóc chce a ty tak sie odpłacasz ?
      ... Musze sie jakoś naprawić ...

      ~Foxeu, który lubi popgołsa ale woli fokseła

      Usuń
  3. Jakoś do tej pory nie pomagasz lisie. I cię nie papamiętam bo *szept* zginiesz. Jak się chcesz naprawić to do Blake'a. A poza tym to kto MNĄ rzucił o ścianę 2 razy? Tak mi pomagasz?
    ~Toy Bonnie. Być może niedługo Blake the Badger lub Encore Popgoes the Weasel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cię mogę rzucić B)
      /PG

      Usuń
    2. D:
      Ić stond. ;_; *zamyka się w łazience*
      ~Toy Bonnie

      Usuń
  4. Jeden z tych rysunków to balera

    OdpowiedzUsuń