30 marca, 2016

Foxeu troche pozmieniał >:3

Hói ! eee.. znaczy Hai !

ITS ME




Pozmieniałem troszeczke wygląd, między innymi Caly szablon. Usunąłem pare rzeczy i pare dodałem. Mam nadzieje że taki wygląd pasuje <.< Mi sie osobiscie podoba *u*
Szkoda że wszyscy tak się usuwają z bloga... ;___;

(OH GOD WHY)


zostało nas 4... CZEMU Mieliście być tutaj <.< na dobre i na złę, a tym czasem nie mam nawet z wami kontaktu X_X Pisałem jakieś lipne opo ale mi nie pykło i czekamna wene..

www.ni3tykalni.blogspot.com

Gwauteu ? >:3

Jeżeli chcecie to się odezwijcie >:3 jeżeli nie to też się odezwijcie >:3 MUAHAHAHA BIGOS AJ ŁIL REJP JU OL

Ale serio odezwajta się <.< Bo jedyne co to Boniaczeu *u* się odezwał w poprzednium poscie <.<


~Foxeu

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Gratuluje ! XD Dostajesz KUKIZ ! XDDD

      *daje kukiza* Wcinaj *u*

      ~Foxeu

      Usuń
  2. Odezwałam się (chyba) D:
    Jedyne gdzie cię widzę to na origin :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *^* Haju ^^

      No na origin często bywam ._. w simsy sie zagrywam albo w MoH'a x"D Niby stary facet a gra w simsy i jara sie nimi x"DDD

      ~Foxeł

      Usuń
    2. Stary? Nie przesadzaj, moja siostra jest starsza i gra w simsy na studiach XD

      Usuń