22 marca, 2016

Czyli jednak...

Jak wiadomo Scott Lubi nas Robic w konia...
Tak zrobil i teraz na sscottgames.com co i róż pojawiają się jakieś nowe teasery ._.
Szczerze nie wiem co o tym myśleć, czy scott nie ma juz pieniędzy z Fnafa i mu brakuje ?
przez co robi coraz to nowsze gry ? książki ? czy inne tego typu ?

jestem dosyć sceptycznie do tego nastawiony ale cieszyłbym się gdyby Fnaf Powrócił i był tak świetny jak kiedyś by nie przestawał zaskakiwać swoją: Fabułą, Klimatem, i prostotą
Nie chcem się rozpisywać ponieważ bloga oddałęm a z jakiegoś powodu mnie nie usuneli, a sami chyba juz maja dośc pisania ;-; Więc wstawiam na szybkiego Tego oto posta z nowym teaserem, Zastanówcie się co to może oznaczać, czy skot znowu robi nas w bambuko ? a może planuje coś większego, z wiekszym budżetem i lepszym wykonaniem ? Bylo by miłlo gdyby zrobił jakieś rozgałęzienie tej oto kultowej juz histori fnafa. Sam obrazek Nazywa się Project co oznacza że pewnie coś ma zamiar już produkować nasz ukochany oraz znienawidzony przez niektórych Scott'cik
No cóz to tyle i Do zobaczenia ^^











~Foxeu

4 komentarze:

  1. I jeszcze mala poprawka, dla mało spostrzegawczych Na górze kresek jest średnio widoczne A jak coś ^^

    ~Foxeu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wowowowo Ty żyjesz! :o
      A ja nie wiem co o tym sądzić.
      Teraz maniaczę w Life Is Strange <3 i AION'a :p
      ~ Stara ja :F

      Usuń
  2. lol
    ~Scott Cawthon

    Kurde, jak ja długo tutaj nie byłam O.o Faza na FNaF'a mi minęła to i (sorry...) zapomniałam o blogach, których ta gra jest tematem O.o
    ~ Ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj si ju.. KAT ! *u* Bjutiful tu si ju mai frend !
      ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Its Rejping Tajm ! ( ͡° ͜ʖ ͡°) X"DDDDDDD
      Nieszkodzi, ja też zapomniałęm o własnym blogu X"D z powodu fnafa XD ale ostatnio wróciłem i wziąłem się ostro do roboty zmieniam to i owo. Ulepszam tamto i sramto xD gdzieś wstawie Karniaka ( ͡° ͜ʖ ͡°) takiego Ister Ega ( ͡° ͜ʖ ͡°) X"D

      ~Foxeu soł macz

      Usuń