03 kwietnia, 2016

Nowy Teaser

Teaser dużo się nie zmienił lecz scott dodał do takowego Kreskę która w ułożeniu z resztą przypomina mi... KOD BINARNY ! Prawdopodobnie w każdej z szarych pionowych kresek pokaże się zero ( 0 ) lub jedynka ( 1 ) co ułoży kod binarny, lecz dalej nie rozumiem literki ( A ) Ale wydaje mi się że będzie trzeba ją wkleić Pomiędzy ten kod po rozszyfrowaniu. Niestety zostaje nam tylko czekac na odslonięcie się następnych części Prawdopodobnego Kodu binarnego. Podzielcie się w komentarzu co o tym myslicie ^^ i czy mogłyby być posty nagrywane z moim głosem ewentualnie ryjcem XD
Oto obrazek ! ^^





~Foxeu

3 komentarze:

  1. Posty z ryjem? Brzmi interesująco... XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDD no niee x"D miałem nadzieje na komentarz typu "IĆ z tfaszo bo lubie swój monitor" X"D
      A tu takie cuś XD no cóż musze się nad tym zastanowić ^^

      ~Fox

      Usuń
    2. Moją matrycę* lubię xD ale przyzwyczaiłam się do widoku... No... Nieważne, nie wnikaj xD
      Pisze na Win 10 mobile o.O

      Usuń