28 września, 2019

Ależ ten czas leci.

Jest już 2019 rok.
Właściwie to się kończy.
Ostatni post był w lutym 2018 r.

Pamiętam  jak blog powstał w 2015 roku, było to coś nowego, świeżego, i temat był również gorący. Na chwilę obecną wszystko zwolniło, Gry FNaF'a dalej są kontynuowane a wraz z nimi wzrasta ich standard. Przypuszczenia wszystkich o tym że fnaf się skończył były błędne. Choć były oparte na faktach. Każdy z redaktorów pisał w tedy kiedy miał czas, nie było żadnego nacisku na nikim. Choć nie ukrywam. Wciąż irytują mnie posty które mają jedno zdjęcie wrzucone i jedno zdanie zawierające ich jak że to wielkie zdziwienie. Z całej gromadki ostałem się chyba tylko ja, choć to ja również miałem największą przerwę w pisaniu jakichkolwiek postów. Myślę że postaram się tutaj coś pisać, niezależnie od tego czy ktoś będzie jeszcze tutaj się pojawiał czy jednak nie.

Będzie to taka forma zajęcia stałego którego mi trochu brakuje z tamtych lat. I tak. Zajęciem stałym jet również praca, ale mówię tutaj o rzeczach przyjemnych, nie przymusowych.
Jestem ciekaw czy ktoś w ogóle zobaczy tego posta, a jeżeli tak, to kiedy.

Pojawiło się nowych gier z FnaFa które nie są tutaj opisane. Bardzo wiele. Nie wiem nawet od której zacząć, straciłem rachubę jak i nie pamiętam już chronologii tego całego tałatajstwa. Troszkę tutaj pozmieniałem, i troszkę jeszcze pozmieniam, Zaczęło się od odświeżenia tła oraz tytułu. Mam nadzieje że zostaną dodane nowe skrypty upiększające tego martwego już bloga.

Będę tak tutaj pisał raz na jakiś czas, aby ulżyć sobie z natłokiem myśli, kto wie, może jednak ktoś jeszcze tutaj zagląda, a jak nie zagląda to znajdzie przypadkiem przez google. To chyba tyle z mej strony, trochu się napisałem, choć myślę że dałbym radę więcej, bardziej się do tego przyłożyć by wyglądało to schludnie i zgrabnie, a nóż przypomnę sobie te stare opowiadania które tutaj pisałem, może w końcu dokończę te rakowe cudeńka.


A tutaj Fotka Jednej z moich Gitar. Dla "Atencji"




~Foxy

2 komentarze:

  1. Siema siema!
    Tutaj była już Purple Guy (zrobiłam nowe konto).
    Przeczytałam to dziś i skoro zaczynasz trochę pisać, to pozaglądam tu częściej :3
    /Była PG, teraz Alex

    OdpowiedzUsuń