22 lutego, 2018

Najgorętsze newsy!

Grając dzisiaj w pewną gierkę o nazwie cOpyRighTed rIghTs - this couldn't be loaded pewien nieznajomy wysłał link do strony Scotta.
Nabrałam ciekawości, więc weszłam i widzę to:


Robi wrażenie, prawda?
Czy to będzie jedna noc z 50 postaciami (bo animatronikami wszystkich nie nazwę), czy będzie można sobie dobrać maksymalnie 10?
Tego dowiemy się na pewno w swoim czasie.

Pozdrawiam!
/Fioletowa
~~~
Zasoby wzięte ze strony: http://www.scottgames.com/
Gra w którą grałam: klik!

5 komentarzy:

  1. Oh boy, nie wiedziałem, że ktoś jeszcze o tym pamięta xD

    OdpowiedzUsuń
  2. przypomniałam sobie niedawno, bo mam wieczną sklerozę, shiet

    OdpowiedzUsuń
  3. HELLO FAJNY POST KIEDY NASTĘPNY

    OdpowiedzUsuń
  4. Titanium Price Per ounce - TITanium's Sports Bar
    To understand the significance of the titanium boiling point per ounce, we offer you the following titanium alloy facts: titanium dab tool 1. Weight and weight class. 1. Per ounce. titanium undertaker 3. The maximum volume how to get titanium white octane and quality of a bottle is

    OdpowiedzUsuń