17 czerwca, 2016

"W każdym ciele jest cząstka mnie"

Nasz kochany Scott znowu nas zaskoczył nowym teaser'em z FNaF'aSL.
A więc co tu widzimy:
Na pierwszy rzut oka wygląda jak marionetka, choć gdy to zdjęcie mignęło mi przed nosem, to skojarzyło mi się z Baleriną. Animatronik jest rozwalony jak Mangle z FNaF'a2.  Animatronik ma jedno oko. Czyżby na pewno? 
"A kuku!"
Poza tym zdanie: "W każdym ciele jest cząstka mnie", jest według mnie nawiązaniem do części FNaF'a 2 konkretnie chodzi o to, że stare animatroniki służyły jako wymienne części do tych nowych "Toy'ów". Czyli cała akcja będzie toczyła się w wokoło tego animatronika? O tym przekonamy się jak wyjdzie gra. 
Mangle


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Baby ma 2 zielone ślepia, a to, czy raczej Ennard ma 1 czerwone.
      ~TB

      Usuń
    2. Wiem już. Tak wgl, Scott zmienił kod strony. Teraz jest tam "Afton Robotics". WIlliam Afton = Purple Guy z książki FNaF.

      Usuń
    3. Czyli potocznie mówiąc Roboty Purple Guy'a.
      PS. Ja żyję. Spokojnie.
      /Purple Girl

      Usuń
    4. Już chciałem reanimować xD
      ~la Toy Bonnie

      Usuń
    5. SPOKOJNIE. Tylko nie mam o czym pisać xD
      ~ PG

      Usuń