15 lutego, 2016

Prawdopodobnie koniec... ~Foxy


Jak Mogliście zauważyć nie piszę od długiego czasu, niemam go... do tego kilka klutni ._. Dlategóż zamierzam zamknąć Bloga.. Chyba że chcecie zrobić coś z nim to oddam komuś.
Przepraszam wszystkich że zawracałem wam głowę pisaniem postów a sam tego nie robiłem :'(
Wiem.. wiem... to brzmi jak każdy inny post tego typu odemnie, co poradzę, teraz mówię całkowicie poważnie. Jeżeli odejdę już nie wrócę. Jeżeli zostanę to i tak nic nie będę pisał, bo niema co, jest to równe z odejściem. Dziękuje wam za wszystko co tu pisaliście ^^ Naprawde nie myślałem że blog może tak wystrzelić. Nawet mogę powiedzieć że bylo to... no.. Od samego początku skazałem bloga na niepowodzenie, na szczęście okazało się inaczej :')
Jeszcze Raz Dziękuję. Co mogę więcej powiedzieć... ciężko jest takie coś pisać... naprawde
Przepraszam za opuszczenie bloga.. poprzednie jak i to że nic nie pisalem... dziś.. Są moje urodziny..
A ja zamykam bloga ;-; super się złożyło nieprawdaż ?
Miałem się nie rozpisywać... Kończę więc, i do zobaczenia mam nadzieje niedługo może gdzies indziej może tu. różnie może się zdażyć... To pa...


~Foxy

10 komentarzy:

  1. Cóż... Wszystkiego najlepszego :).
    Ten blog był połową mojego życia. Pora znaleźć nowy.
    Chyba, że ktoś coś planuje odnośnie następnego bloga.
    Jeżeli nie... to do zobaczenia.
    ~TB (Płaku płaku pliz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram twe słowa. Dawid, masz życzenia na Skypie :)
      ~ Purple Guy (już nie...)

      Usuń
  2. Jeżeli chcecie to macie admina, wszyscy Róbcie co chcecie z blogiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Foxy, blagam, stworz nowy blog, Ty jestes moim idolem ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idolem ? Nie uważam się za takiego kogo mogłby ktoś naśladować lub by idolem (to chyba to samo xD)
      Blog ? Jaki ? o czym ? tylko prosze nie gry, bo napisanie jednego posta z dobrze zrecenzowaną gą zajmuje prawie miesiąc, popatrz choiażby na to w jakich odrębach czasu Udostępnia Filmy nasz kochany Quqz9 na yt. Tak więc czekam na propozycje ^^

      ~Foxeu ( z lapka brata)

      Usuń
    2. Foxeu masz zrobić nowego bloga o xzymkoklwiek bo jak nie to cie znajde i zanije normalnie.

      Usuń
    3. Dam ci jego adres na skypie XD

      Usuń
    4. Teraz jestem tylko na FB ^^ co do bloga, mam zamiar napisać jakieś nowe opko na www.delaopko.blogspot.com
      Chistoria drużyny w realiach 2 wojny światowej ^^ Czasami tam zaglądajcie, a nuż będzie już pierwszy Epizod

      ~Foxeu

      Usuń
    5. Ok, zaproszę cię na FB choć jestem za młoda i będzie super 👌

      Usuń
    6. O czym ma być ten blog ._. <.<

      ~Fox

      Usuń