01 lutego, 2016

MANGLE POWRACA !

Hej, Siema, Wituchna, Witajnocha, Siemno, Siemaneczko, Hejeczka...Po protu cześć...
Z tego co widzę, to wszyscy zaniedbali tego bloga do tego stopnia, że jedynym postami, które się tu pojawiają to "kju end ej". Serio ?...


Normalnie chce się was powybijać !
Poza tym Fokseł pedofilstwem się zaraził.

Przypominam ! Jeszcze jeden post z tym "kju end ej", a do was przyjdę !
Dobra...Już nie komentujcie jak chodzę...ale DOJDĘ ! 
I te paluszki u ręki...
Proponuje zmienić tło, bo wygląda beznadziejnie źle i trochę układ tych "dodatków" i lekko zmienić tematykę bloga, bo niestety jebany Scott musiał zrobić FNaF Word zamiast 5 części PRAWDZIWEGO FNaF'a ! 
Szkoda, że ta Mangle nie pokazuje "Fack You, Scott".


Dziękuję za uwagę...to była wasza...:
Mangle


18 komentarzy:

  1. Dziwnie chodzisz.
    A wiesz gdzie mieszkam?
    -TB

    OdpowiedzUsuń
  2. No do mnie nie przyjdziesz XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak przy okazji, nie, nie ma tu samych postów o "Q&A". Ja na przykład zrobiłam o atakach animatroników w FNaF World i jeszcze zamierzam zrobić jacy są Bossowie :3
    ~ Vincu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lol, nic się tutaj nie dzieje :D.
    Niech ktoś coś doda, bo ja się kurdełęłęłę wykończę.
    ~Legolas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj propozycję na posta, to rozpatrzę tą opcję (tematy o FNaF'ie sieem już praktycznie skończyły)
      ~ Vincent aka Purple Guy(gey)

      Usuń
    2. Zgadzam sie :) jednak ja cos mam ale jeszcze nie napisane xp
      ~ Mangle

      Usuń
    3. Lel, zrubcie szpeczial na wyświetlenia. Szajba mi się skończyła. Może tez coś o zakończeniach we fnaf World?

      Usuń
    4. PS. Fnaf World jest już dostępny za friko, a tak wgl dzięki za propozycje. Mam już rysunek na specziala *-*
      Dodam w sobote.
      ~ Vincent

      Usuń
    5. Proszę bardzo ^_^.
      ~Legolas

      Usuń
  5. "Foxy Pedofilstwem się zaraził"
    Nie moja wina ._. zaraźliwa to sprawa xD a na poważnie to papa wam ;-;

    ~Foxeu po napisaniu posteła pożegnalnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pa :( PS jak ty się kuźwa na fb nazywasz? Bo ja cię znaleźć kurna nie mogę ;-;
      ~ Vincent Aka Purple Guy

      Usuń