26 stycznia, 2016

Scott usunął FNaF World!

Witajcie. Mam (wreszcie) świeże newsy.
Jakieś parenaście godzin temu Scott Cawthon usunął grę FNaF World. Lecz wkrótce doda pełną grę, która nie dość, że będzie bezpłatna, to również będzie posiadać 3D overworld (FNaF World będzie dostępny w pełnej wersji na GameJolt'cie).

(UWAGA, tłumaczenie zawzięte od kanału na YouTube o nazwie: Cloud. Nie potrafię bardzo dobrze tłumaczyć angielskiego ;/)
Oto przetłumaczony tekst, który napisał na stronce Steam:

"Cześć wszystkim, chciałbym powiedzieć wam o losie FNaF World. Nawet nie zwracając uwagi na to, że gra miała 'Bardzo Pozytywny' rating 87%, nie byłem zadowolony tymi recenzjami i ocenami co dostawałem.

Z tej przyczyny zdecydowałem usunąć grę ze Steam. Także poprosiłem Valve aby zrobiło, żeby pieniądze za grę były zwrócone w każdym wypadku nie patrząc na to ile spędziłeś czasu w grze, albo byłeś jej posiadaczem. Może to im zająć chwilę, żeby wszystko działało, ale za nie długo wszystko będzie gotowe.

Nadal będę pracował nad FNaF World i polerował, aby zrobić je jak najlepiej. Teraz jestem zajęty robieniem całego overworld'a w 3D. Kiedy będę gotowy zupdate'ować tę grę, zamienię demo wersji co jest na GameJolt'cie, na całą grę i od tego momentu zawsze będziecie mogli pobrać ją za darmo.

Dziękuję za wasze wsparcie i zachęcam was, aby zwrócić sobie wszystkie pieniądze za grę Steam (nawet jeżeli wam się podobało i graliście w nią długo), a także pobierać nową wersję, która wyjdzie na GameJolt'cie. :)"

A więc ode mnie to wszystko.
Trzymajcie się. i cześć!
~ Vincent

3 komentarze:

  1. Yay żyjo człowieki ^^ ogólnie bardzo fajny posteł dziękuje za napisanie tej oto informacji ^^

    ~Foxełę

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ferie do poniedziałku, więc z informacjami o FNaF World jestem na bieżąco :3 (nigdzie nie byłam, tylko zapinkalam w simsy xD)
    ~ Olełę Vincentęłę

    OdpowiedzUsuń