28 stycznia, 2016

Przepraszam :)

Przepraszam za nie umieszczanie postów w ostatnim czasie, Postaram się to nadrobić.
Jak kiedyś pisał Foxeł nowy blog się by przydał, gdyż era FNaF'a się tak jakby skoczyła. :(
Ja proponowałbym blog o grach (Wiem, zrzynanie od FCCK. Yyyy... to znaczy Games 4 fun)
popularnych. Ja na przykład na telefonie mam PvZ i Angry Birds. O PvZ dowiedziałem się na początku miesiąca, wcześniej nawet o tym nie słyszałem (prawie całą pamięć mojego telefonu zajmują wszystkie części Engry Birtsów). Niedawno zainteresowałem się Undertale. Co o tym sądzicie? Piszcie w komentarzach (I łapkujcie i subujcie).

9 komentarzy:

  1. Ale halo! Jest Fnaf Werld. Można omówić wszystkich bossów, glitche, trofea....
    Ale z tym blogiem to ok pomysł 👌✌
    ~ Vincu

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Ja na telefonie mam My Talking Angela, Dragon Mania Legends i My Little Pony - Friendship is magic XDD
    ~ Vincu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo.. więc tak... bloga prawdopodobnie zamkne już niedługo... Co do Games 4 Fun jestem na tym blogu jako Fox (nikt by się nie domyślił) ale blog również umarł... GF również to potwierdza, no i... prawdopodobnie usunę się z bloga... z powodu kłutni, ale to mało ważne Wracając do tematu Tego Bloga, Można zrobić coś nowego, lecz... musicie znać więcej gier niż tylko kilka xD szczerze boniacz się zdziwiłem że nie znasz PvZ skoro ma już dobre kilka lat ._.
    Jeżeli Będziemy robić nowego bloga to można się skontaktować któregoś dnia np. na Skype, lub FB

    ~Foxeu (niezalogowany do G+)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak zalogowany x"D MEDŻIK

      Usuń
    2. #it's medżik
      Ale tak by the way, ktoś zna creepypasty? Jest teraz dużo "historyjek interaktywnych" w internecie na temat Creepypast... Można coś pokombinować...
      ~ Vincu :3

      Usuń
    3. Motz Plantz versus zombiez!
      Szczerze?
      Wszystkie Angry Birdsy, Boom Beach i nie wiem czy wiecie jest jeszcze PvZ 2: It's About Time (Ciągle Aktualizowane!), PvZ: Garden Warfare i 23 lutego yjdzie PvZ: Garden Warfare 2. Jest o czym pisać. Creepypasty? :\ Raczej nie...

      Usuń