19 października, 2016

Bon... No dobra jednak nie ja...

Witam was wszystkich bardzo serdecznie w... PRZEJDŹMY DO RZECZY. To, pod MOIM postem miało być napisane przeze mnie A NIECH CIĘ PEPE PANIE DZIOBAKU, ale tym razem ja jestem pierwszy ^.^. Więc odkryłem... Nie ja. Taki pan z internetu. Przekaz od Baby. Filmik:
"Every time I'm here/near you run". Może oznaczać to, że prawdziwe zakończenie SL jest spowodowane tym, że wszyscy po wypadku z dziewczynką, uciekali od Baby. Bali się jej. Wyjaśnia to też, dlaczego Baby jest zamknięta w tak dobrze opancerzonym audytorium. No. Ty tyle ode mnie. wciąż czekam na to durne opko weź ktoś odpisz halp me
~Bon Bonalewski 

12 komentarzy:

  1. *Nie odpisuje*
    /PG
    PS. Ten post jest bardzo d o b r y. 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś ci odpisze, marzenia się (nie) spełniają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry. Jestem szczerze zdziwiony faktem ze to miejsce nadal się trzyma, nie to co FCCK. Chyba muszę wrócić do O B S E R W O W A N I A was.

    ~Tucim antychryst

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, po prostu czerpiemy inspirację z... Właściwie sam nie wiem czego. Właściwie ten blog jest według mnie (i pewnie wielu tu zebranych) jako rozrywka i przyjemność (Fokseł is near. Help me). Nie obserwuj nas. T O M Y O B S E R W U J E M Y C I E B I E .
      ~Boniaczeq :3

      Usuń
    2. Tucim zaszczycił nas swoją obecnością... Obecność... Tucimqu czy jesteś duchem? (podmuchem) Nie zapominaj obiekcie 001 że to ty jesteś obserwowany i całodobowo monitorowany <.< Nie waż się robić niczego głupiego <u<

      Boni... Boni... Boni... Tak.. Aj em nir.. End aj łil rejp ju... Bat Ferst aj nid tu fajnd a guut tajm <u< BI REDI FOR ME


      ~Foxeu

      Usuń
    3. *chowa się w wentylacji* Nie chcę być rejp ;-;.
      ~$@v3Bonnie
      PS. Już chyba wiem, czemu Baby mówi: "You don't know what we've been through" ;_;

      Usuń
    4. Zrób posta *^* i wytłumacz swą teorię.. Chce ją znać.. A jeżeli nie... <.< REJP IS WEJTING

      ~Fox

      Usuń
  4. Jak mnie tu długo nie było
    OH GOD
    trzeba zrobić jakąś z tyłka teorię ;d
    /PG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej no...dalej posty robić!nudy same bez tego bloga zróbcie teorie np.o minigrach ok?

    OdpowiedzUsuń