12 września, 2016

Popgoes Pizza! #4

Witam was w Pokemon GO! Mam Spearowa! kolejnej i raczej ostatniej części informacji o Popgoes'ie. Bez zbędnego gadania, przejdźmy do rzeczy. Proszę pogadajmy o Pokemon GO! Nie


Oto Grave Stone. Pojawia się po ukończeniu True Endingu. Symbolizuje śmierć Jeremy'iego. Trzyma magiczną tabliczkę prawdy. Chyba odnalazłem prawdę Na nagrobku widzimy napis: "Spoczywaj w pokoju. Jeremy Fitzgerald". Pora przejść do wyglądu wrony. Grave Stone ma nogi dość podobne do Withered Chici. Co ciekawe, nie posiada stóp. Nasze ptaszydło jak na ptaszydło masło maślane przystało posiada skrzydła, którymi niechlujnie lata. Wrona ma całą popękaną głowę bez oczu.
Fakty:
-Ma magiczną tabliczkę prawdy.
-Symbolizuje śmierć Jeremy'iego.
-Nie ma stóp.
-Pojawia się po prawdziwym zakończeniu.
Jak się przed nim uchronić?
Gitara siema.

Yyy... Konkurs? Kto zrobi postać Simona ten wygra... YYYYYYYYYYYYYYY... ajfona?
Narazie kończę z Popgoes'em. Następny Fangame to prawdopodobnie Stuffed 2!
~Lucky Toy Bonnie

12 komentarzy:

  1. Tyle czekałam na to <3

    ~Wenus która się uspokoiła lecz gdy foxeł jej nie odpisze ma przechlapane pozdro wenus 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, za opinię na temat moich postów! :) Spodziewaj się Stuffed 2 za jakieś 2-3 dni!
    ~Toy Bonnie, który nie ma przechlapane

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego jestem wkóżona na foxeła link http://fnafmojehobby.blogspot.com/p/ekipa-tutaj-znajdziecie-wszystkich.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Andrzeju nie denerwuj się... Cierpliwość to podstawa...
    ~Toy Bonnie wciągający Melisę nosem

    OdpowiedzUsuń
  5. I foxeł się na mnie wkurzył

    ~Wenus która jest nie wina bo koleżanka pisała za nią gdy poszła z psem

    OdpowiedzUsuń
  6. Informuję że na stronie scottgames wyszedł nowy trailer

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, wiem :)
    ~TOY BONNIE KTÓRY NIE ZAJMUJE SIĘ SL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bon zrób o popgoes encore plis będę wdzięczna

      Usuń
  8. Gram na swoim koncie w Pokemon GO na telefonie mojej koleżanki *pozdro Brysia, i tak tego nie czytasz* i ostatnio pokazał mi się Seal, kliknęłam, a tu Error
    No nie powiem, wcurwiłam się troszku
    /PG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam Seal. Łap DUŻO Eevee.
      ~Bonobnonbonbobnoboonbonbobnobnobno

      Usuń
    2. W BYDGOSZCZU NIE MA EEVEE, W TYM PROBLEM
      /PG
      Chciałabym mieć takiego Vaporeona.. :(

      Usuń
    3. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      ~Bon, który ma już 3 eeveelucje

      Usuń