30 maja, 2015

FNAF Moje Hobby wszystko o mnie

Foxy

ahh co by tu ... a już wiem. Jestem Foxy ze sławnej pizzeri
pod nazwą Freddy Fazbear Pizzeria. Czemu Foxy ? Ponieważ mamy
podobną osobowość oboje lubimy biegać przez korytarze pukać do drzwi
oraz straszyć ludzi :) Jestem wysokim dość inteligętnym chłopakiem,
nosze okulary lecz tylko korekcyjnie, miły, ogarnięty, lubie gry, książki.
No i oczywiście uwielbiam malować.
Kocham zwierzaki, mam w domu psa rybki oraz małą rodzinke świnek morskich
(nie one nie pływają) lubie oglądać FNaF choć nigdy nie miałem odwagi zagrać
(serio ? nie moałeś odwagi zagrać w FNaF ? przecież to nie jest straszne)
wiem na pewno więcej o tej grze jak i o fabule niż każdy inny
początkujący FNaF'owicz.
Kontakt: foxythefoxpl@gmail.com




4 komentarze:

  1. Nawet taka ciota jak ja nie boi sie zagrać w fnaf, a ty tak? Czuje sie zawiedziona :') ~ Szadoł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sie przekonałem do fnafa i zagrałem ale kurde niemoge 5 nocy przejsc xd

      Usuń
  2. Hahhahaha XD Ja już w 5 nocy 3 jestem XD

    OdpowiedzUsuń
  3. eh no bywa nie śmiej się z niego...

    OdpowiedzUsuń